And the flight...

Allt gick förövrigt riktigt smärtfritt denna gången. Oh så sweet att flyga in till US från Canada! Dessutom så slapp jag New York! Övertrött, förvirrad, Ida hade nämligen helt missat den lilla detaljen att jag skulle mellanlanda på O'Hare denna gången & inte Newark. Panikade lite lätt innan jag kom på detta eftersom det inte gick ngt flyg till New York vid den tid jag skulle lyfta... :) Det lilla jag fick se av Chicago genom fönstren på flygplatsen & tåget som transporterade mig mellan terminalerna var väl ungefär så som jag tänkt mig, det regnade konstant. Mkt. Deprimerande mkt. Tacka vet jag snö. Nu har jag köpt upp mig på en tandborste (snåla SAS delade enbart ut hörlurar, kuddar & filtar) & ska dra iväg & försöka renovera upp mig lite. Det behövs om man säger så.

p.s. Sista kvällen i Toronto såg Rob, Vik & jag 'The Golden Compass' - se den inte om ni inte känner ett desperat behov av att störa er på sjukt jobbiga barnskådespelare, matas sönder av ett tafflig manus som bara lever på specialeffekter & kasta bort tre timmar av era liv som ALDRIG kommer att komma tillbaka.   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får det bra hemma!!! Har du kvar ditt mobilnr? *Kram*

2007-12-13 @ 13:43:49
Postat av: Ida

Japp, samma nummer som vanligt. Bara att höra av sig! Kram

2007-12-13 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0