Cat girl...

Förövrigt så har det flyttat in en ny tjej i Meghas gamla rum. Hon heter Dee & är extremt amerikansk (allting är great, coooool & awesome!!!)... Jag ogillar henne inte direkt men i jämförelse med Megha... Näe. Nu ska hon bara bo här en månad (hon tar en paus från sin pojkvän & Isolde behover ngn som håller koll på Chinny över julen) så det spelar egentligen inte så stor roll vad jag tycker om henne. Jag önskar bara att hon hade varit en tiny, little bit mindre bräkig när hon pratar. Som det är nu ryggar både jag & Isolde för hennes störtflod av amerikanska superlativ...

Anyway, ha en underbar första advent!

image201

Kommentarer
Postat av: Jo

Hoppas du hade en skön första advent. Själv sitter jag med hemtenta men gjorde det bästa jag kunde för att få lite advent/julstämning =)
Kram!
P.S Jag har tagit bilden som bakgrund på datorn, bara så du vet =)

2007-12-03 @ 09:05:24
Postat av: Ida

Och jag harvade pa med min artikel som ska vara fardig till pa fredag (iiiik!), sa inte sa mkt julstamning for mig heller. Fast ett litet doftljus tande jag allt! :)

2007-12-03 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0