Feel like...

Uh, är ju inte pigg idag, ser ut & känner mig som om jag blivit överkörd. Kom hem vid fyra på natten & sedan hade Magnus & jag laxfrossa. Klämde i mig en stor skål med laxepaté, gravlax & ungsbakad lax... Någonstanns halvvägs igenom tallriken slog det mig hur småäckligt det var att pressa enbart rosafärgad mat utan ngt som helst slags tillbehör, men ner gick det iaf. M såg lite lätt lidande ut genom de sista 10 tuggorna så jag antar att han kände det ungefär som moi.

Släpade mig upp vid ett tiden & sedan dess har det inte gjorts så vansinnigt många knop. Sure, travade iväg på en promenad på sisådär en 3-4 km men det är allt. Nu ska jag antingen lägga pussel (pansiotradition som vi har i vår familj under julen) el så blir det att se på film. Hade jag varit piggare hade jag lobbat för 'Plötsligt i Vinslöv' men har nada ork, tror att det blir Planet Earth ist.

Vill göra & se ngt roligt, kan ingen komma & plocka upp mig från detta aptråkiga ställe & skeppa iväg mig till fun & glamm?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0