FYSIKER SUGER!

På ngt vänster har klockan hunnit bli tjugo i två, inte bra... Det innebär att jag har sisådär fem timmar på mig att:

1. Köpa alla julklappar jag måste släpa med hem till Sverige
2. Packa alla prylar som jag behöver för en månad hemma...
3. Städa mitt rum & slänga en massa mat som kommer att ha antagit flytande/gående form om jag lämnar det som det är nu...
4. Tvätta (fast i värsta fall får jag slänga ned endel saker som de är nu... Jo, boka tvätt-tid?!)
5. Duscha, tvätta håret & reparera upp mig till ett skick som är acceptabelt på en finare restaurang + utgång till fancy klubb (John fixar!) 

Jo & så hade jag ju egentligen tänk hinna sammanställa statistiken över mina klassers utvärderingar... Fast det får bli ett projekt för hemresan. Jepp, det innebär att datorn går som handbagage = Newark kommer att bli hell igen. Som jag sagt tidigare, FYSIKER SUGER! Why ser vi ännu inte till ngn teleportör??! 

Nope, I have to run! Paaaanic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0