Hämd?

Sitter & funderar. Hur mkt är jag själv beredd att gå igenom bara för att försaka en annan människa lidande? Hyser ju som bekant lite lätt agg mot personen i rummet bredvid. Hans fruktansvärda musiksmak lyckades faktiskt trigga mig till att få huvudvärk här om dagen. & jag har typ aldrig ont i huvudet! Inte ens när jag är bakfull. Så, nu är frågan, hur mkt vill jag egentligen hämnas? Jag har spelat Adolphsons & Falks 'Mer Jul' tre gånger på raken i syfte att få honom att förlora lusten till att leva men nu börjar jag känna att det är lite för mkt även för mig. & jag är i princip imun mot att nöta sönder låtar (Baccara i jul darling M!)...

Hmm, el så byter jag till 'Jingle Bell Rock'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0