In a hurry...

Har egentligen inte alls tid (viktig presentation imorgon & jag är ehhh inte riktigt klar med min PP...) men jag bara måste få ventilera min glädje! Anmälde mig nämligen till 'pot lucken' tidigare idag (ska ta med 'ngt svenskt') & läste igenom listan över vad de andra ska ta med sig, & vad får jag se? Gravlax! Tjöt av glädje & skrämde slag på Laura & halva receptionen. Oh vad jag är lycklig över att Sandy har tillbringat fem år i Sverige & är helt frälst på samma saker som jag! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul!
När sätter du din fot på svensk mark igen och när är du tillbaka i Lse?

2007-12-05 @ 10:12:01
Postat av: brother

What the fuck? jag kommer hem och så har du knopat ner 3/4 av hela den nuvarande sidan! J'ai mis ai le force...

2007-12-05 @ 17:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0