Info + very important!

Jo - jag landar på Sturup vid halv ett på onsdag. Sedan ska jag checka ut bagage & fippla mig in på en flygbuss så borde nog vara inne i Lund vid halvtvå, två ngn gång. Men (& detta är viktigt!) jag har precis insett att jag inte har ngt studentkort i Lund... Sure, det går säkert att använda mitt UofT-kort men då måste vi krånga med gästleg... So, kan du skicka mig din adress så att jag kan vidarebefodra den till Ma? & Ma... kan du vara gullig & leta fram mitt kort? Det är fult & orange & I need it! Because I want to do Lunds at least one more time! 

image209

Let's go there Jo & whip around some 'lammkött'! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Oki, det ser helt tragiskt ut pa bilden men du VET att vi kommer att ha crazy fun!

Kram!

2007-12-08 @ 23:46:12
Postat av: brother

se vilken fin discokula! jag gillar inredningen och speciellt vad dom gjort med taket

2007-12-09 @ 00:53:19
Postat av: Jo

Jag har nu skickat min adress till din hotmail. Bara så du vet vart du ska kolla =)
Kraaam!

2007-12-09 @ 11:56:20
Postat av: Ida

Uuum, men Magnus, en shot kostar 25:-... Sooo, IN YOUR FACE!

2007-12-09 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0