& jooo...

för den som undrar så är jag fortsatt uttråkad bortom gränsen för vad som är sunt... Ganska övertydligt eftersom jag sitter & publicerar inlägg om katter som ngn crazy gammal hagga. Ge det en dag eller två så kommer jag att börja spå i sump & dricka kaffe på bit samtidigt  som jag ingående analyserar katternas matsmältning.

Oh, Lord I need to go back.

Nope, nu ska jag spela Age of Empires, kanske är det min räddning från old crown ödet? Istället för att förvandlas till en galen eremittant kommer jag att transformera mig till en inavlad 16 årig datanörd. Lucky me att jag varken äter eller gillar ostkrokar - kommer iaf att ungå det bittra ödet att få min hy förstörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0