Let's see...

hur mkt Umeå har krympt sedan sist! Ska dit idag med Ma & Magnus i akt & mening att försöka driva tristressen på flykten... Jo & så är det ju mellandagsrea också, så jag antar att det är mer eller mindre obligatoriskt att ge sig ut i stressen. Det är ju Umeå så det funkar ju inte riktigt att ta tillfället i akt & köpa upp sig på kvalité men jag har två saker som jag skulle vilja fixa.

1. Köpa ett par mörkbruna stövlar
2. Botanisera igenom den enda affär i hela stan som säljer vettiga kläder = målet är att försöka plocka med mig en tigerkappa tillbaka, en blå...

I övrigt ska det mest bli skönt att se lite folk. Sure, jag tror inte att staden direkt kommer att tillgodogöra mitt behov av eccentricity-points men hoppas kan man ju alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0