Men så tråkigt man kan ha...

var på julfest på geologen igår, not so much fun. Sure, skvallrade lite med endel av lärarna vilket var roligt men att sitta & festa med andra årsstudenter... Nope. Bäst utdelning under kvällen - blev inbjuden till lärarnas jullunch på onsdag. Lite små roligt att jag på något vänster räknas dit... :) I övrigt var det roligaste under kvällen att en av killarna som går tredjeåret faktiskt kommer från kanada = moi pratade på i hundratio & han verkade också vara galet glad över att ha hittat ngn som det gick att diskutera Kensington market (sjukt bra!), vindtunneln vid Queens & portaging med! Vid ett gav dock Vivi & jag upp & åkte hem. Vaknade upp vid tolv (!!!) & titade sedan trött på Spirit 'superhästen' tillsammans med Josefin. Nu är tanken att jag ska höra av mig till Johan & styra upp en 'eftermiddagstedejt', fast egentligen borde jag arbeta lite... But, moi är alldeles, alldeles för trött.

Hur gick din plan Magnus?

Kommentarer
Postat av: brother

Tonight is the night, icket att blandas ihop. Igår lekte jag turnerande trubadur, vilket var niiice. Förutom vissa irriterande, för fulla 90:or, ehm (jag var nykter), så är jag nöjd

Taggar för ikväll!

2007-12-15 @ 14:58:07
Postat av: Ida

Ohh, good luck! Turnerande trubadur?

2007-12-15 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0