Oh crap...

Kom precis ihåg att jag lyckades tappa korken till mitt Juicy tube i tunnelbanan igår. Dåligt... Detta är helt & hållet Robs fel! Han kommer definitivt att få fixa disken idag som straff! Stod i lugn & ro & bättrade på mitt läppglans tillsammans med de andra igårkväll när han plötsligt lappade till mig i huvudet med sin handske. Smällde tillbaka & sedan var det bara att dumpa alla väskor till Laura eftersom det hela utvecklades till en hysterisk fäktningsmatch. Inte helt smart kanske med tanke pa att vi befann oss på perongen men så roligt! Det hela slutade med att jag mer eller mindre satt uppflugen kring Robs midja & hamrade honom i huvudet med min vante medan vi båda höll på att kollapsa av skratt!

& någon gång under denna tumult försvann min kork all världens väg... Således - Robs fel.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig och en "fridfull" första advent! Firar scottarna advent? Vi ses snart, vad KUL!

2007-12-02 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0