Oh, julångest...

Drabbades precis av lite lätt julrelaterad ångest. Det är snart julafton & moi har väl kanske inte riktigt lyckats köpa alla julklappar ännu. Inte på långa vägar... Så nu sitter jag är & spelar Mariah Carey's 'All I want for Christmas is you' & försöker intala mig själv att min familj kommer att bli så lyckliga över att träffa mig att ynka, värdsliga, presenter blir överflödiga... Fet chans. NOT. I vår familj har vi tittat på Sven Bertils Olsons julafton en enda gång, i avskräckande syfte... Hade jag kommit hem & börjat babbla om kärlek & frid så hade det resulterat i en dos Zoloft & klippkort hos  en psykolog (eller etter värre, ma & pa skulle själva hålla i terapin). :)

Nope, det blir att ge sig ut & hetsa efter institutionens jullunch! Japp, maratonshopping står deffinitivt på schemat för eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: brother

de är väl tur att din bror blev gitarrbohem! jag är slutpressad från skolans håll och allt jag ser framimot nu är lite June Carter & Johnny Cash :)

2007-12-19 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0