Opinions about my outfit...

So, Magnus... Skulle jag kunna sporta ngt liknande på juldagen eller skäms du ihjäl över mig då? Alternativet är en röd, bubblig satinklänning eller ett galet kleinblått paljettfodral.

I vilket fall, du vet att du inte kommer att slippa undan att festa med moi! Lovar att inte vara dry mot dina vänner... Inte så mkt iaf! :)

image215
But, shit so shiny mina ben var då... Hata att det ska vara så omöjligt att hitta vettiga strumpbyxor. Det är fint att ha blanka ben om det ser naturligt ut, i detta fallet ser det dessvärre ut som om jag har blivit korsad med ett nylongossedjur.



Kommentarer
Postat av: brother

haha, Go crazy du! Du vet att jag är oh so lättmutad med en glasbutelj. Lutar åt gin & tonic nu till ära

"Din byst är full med rock 'n' roll och håret lyser blont. Det vore orättvist om någon skulle döma dig för sånt"

2007-12-17 @ 15:58:35
Postat av: Ida

Åh, GT! Mmmm. Me love. Är fara å färde att jag blir en liten grogglady på gamla dar. Oki, kör crazy oh utspejsat på juldagen - chocka sönder Lse! :)

Och tack för de söta raderna, nej jäklar ingen ska placera mig i ett fack!

2007-12-17 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0