Sedan kan jag ju...

bara konstatera att jag är så tacksam för att jag beslutade mig för att inte starta upp ngt med Remo. Var lite tveksam över hur jag skulle göra ett tag eftersom det var trevligt att ha ngn som uppvaktade mig men sedan insåg jag att jag i regel hade rätt trist när jag var tillsammans med honom (& det är en snäll beskrivning...). Eftersom grundregeln när det gäller mig är att jag blir hyper när jag är i närheten av ngn som jag gillar så var det alltså rätt uppenbart att han inte var för mig. Igår hade han med sig Chrizy (undergraduate studenten) till middagen & när jag såg dem tillsammans insåg jag att det nog inte enbart var oss två som konstellation som inte fungerade, killen är helt enkelt trist i sig själv... Medan jag brottades med Rob i soffan & flamsade med David satt de bara där rakt upp & ned & drack sig in i dimman. Som Rob sa:

R - Idaaah, never become like that!
Moi - What, life less?
R - Yes! Cause you have something!
Moi - Thanks...
R - I mean, they might have great sex but honestly that can't last, because they DON'T INTERACT!   
Moi - You're probably right. I rather am single during the rest of my life than ending up in a new relationship where my partner's capacity of expressing anything is that of a palm three...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0