Slut som artist...

I slutändan blev det väl kanske ngn martini för mkt & det i kombination med den massiva sömnskuld som jag byggt upp på sistonne har resulterat i att jag känner mig som om jag blivit överkörd idag. Oki, det har varit mkt värre förr men jag känner mig verkligen inte tipp topp idag. Men, men, uppsatsen är iaf inlämnad så nu har jag tid att både äta & sova igen! :)Försökte kurera mig med brunch tidigare idag tillsammans med Rob men det är bara att inse att trots att man kan komma långt med omelett, stekt potatis & bagels (med jordgubbssylt!) sa kan de inte uträtta under. So I look like shit today.

image208 Very tired Idaaah...
Tanken var att jag skulle möta upp Vik för att shoppa julklappar men jag tror att jag måste ställa in. I need to sleep, badly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0