Turn up the heat!

Snälla Ma & Jo, skruva upp elementen på MAX när jag kommer tillbaka till Sverige! Här är det så kallt att jag håller på att förvandlas till en liten, lila iskub. Inte ute alltså, utan INNE! Kanadensare verkar inte riktigt ha greppat det här med uppvärmning. I morse var det 16, 16!!!!, grader varmt i mitt rum! Frös sa mkt att jag nästan vill gråta. Värme är viktigt för mig! Dessvärre verkar ingen riktigt örsta mitt dilemma...speciellt inte Rob.

R - 16 degrees? But that is warm, I remember once when...
Moi - But I CAN'T stand it! I want it to be at least 22 degrees! 
R - But Idaaah, that's a sauna...
Moi - No it's not! And I don't care about what you think because Scottish people are abnormal! 
R - Or, you are just a tiny, whiny little blond doll!
Moi - Rather a smurfit... :(

Så snälla, se till att det är någorlunda varmt när jag kommer hem, jag bara dör om jag måste huttra mig igenom julen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi vill inte ha någon Smurf-unge där hemma heller. Det skall vara varmt och gott när det är jul, och glögg förstås.

2007-12-07 @ 13:42:00
Postat av: Jo

Ska göra så gott jag kan =)
Kram!

2007-12-07 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0