Appointments...

Jaha, så börjar kalendern så smått fyllas upp med saker som ska göras när jag åker hem till Sverige. Idag spikade jag luciaträff med Andrew, ska bli så kul att se honom igen! Bland de knasigaste människorna jag vet men oh så underhållande! Dessutom behöver jag lite skotsk buffert när jag inte längre har min vapendragare Rob/Athos tillgänglig! :) Så nu kvartstår bara att boka flygbiljetter, har spanat på dem i ett par veckor nu men glömmer konstant att ta med mig mitt bonuskort till institutionen, dåligt... Men, men kanske imorgon. Bedrövligt uselt minne... 

Kommentarer
Postat av: brother

Meeen kom hem nångååååååååååååång! I need my sister! News for today: Ska nu gå med Mariellé på balen, har börjat spela med Mattsson och vi är båda inställda på bar-karriären och ja...så är livet. KOM HEM! KOM HEM! KOM HEM! tvärt iaf

2007-11-14 @ 22:47:00
Postat av: Ida

Oh, jag saknar dig med!!! Vad kul att du ska ga med henne, vet du vad hon planerar att ha pa sig? Jag rostar pa rott! Mattsson? Bar-karriar is good = gratis drinkar till moi! :)

Kraaam!

2007-11-14 @ 23:13:29
Postat av: brother

Jaa, hon är inne på nån lila skulle jag väl säga, men de är svårt att säga nyansen. Mattsson är en ny skidis i vår klass och han och jag spelar grymt bra ihop. Och ja, jag har absolut planerat in de! Gratis Gratis Gratis!

2007-11-15 @ 15:49:41
Postat av: Ida

Lila, hm... Hon ar morkharig eller hur? Hypar inte direkt den fargen men har hon ratt har & skinnton sa kan det fungera. Du ar absolut forbjuden att ha pa dig maggordel el fluga som gar i ton! 80-varning! Skidis, ar han bra?

2007-11-15 @ 16:47:54
Postat av: brother

Han är grym, Spelar rätt mkt winnerbäck och så, och vi har lika musiksmak. jag ska absolut ge fan i maggördel och fluga, men mitt personliga förbud ligger på att jag inte tänker åka Amerikanare (speciellt i pastell) till balen

2007-11-15 @ 17:59:05
Postat av: Ida

Ah, alskar Winnerback! Speciellt den dar han sjunger 'hela, javla, jag'.

Hihi, Amerikanare... Neeeej, jag haller helt med dig. Sa stereotypt, tragiskt mkt inlandsmanniska far du bara inte vara!

2007-11-15 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0