Crazy party!

Nordamerikaner tar förövrigt Halloween på fullaste allvar! Stället som vi gick till var helt fantastiskt dekorerat! Vi snackar spindelväv över allt, flammande brasor, kandelabrar & kristallkronor & uppstoppade freaky djur! & sisådär 500 tjejer med måttot att se så slampiga ut som det bara gick. Såg mer hud igår än vad jag gjorde i Brasilien... Hoes i urval; branman, polis, Dorothy från Oz, Gretchen, ängel, djävul, sjukskoterska, häxa, agent, Eva (med tillhörande Adam...), Wilma Flinta, dinosaurie (!!!!), ballerina, brud & nunna. Sooo, allt går att göra porrigt bortom alla gränser om man bara går in för det. & det gjorde de, till 100%... 


image160

Kommentarer
Postat av: brother

blä, fester är alkohol, jag är less.
Drack med tre holländare på hotellet, intressant, men för mkt, för för för mkt, jag är less.

2007-11-02 @ 04:33:11
Postat av: Ida

Oj, redan! Men jag forstar precis vad du menar, jag har precis kommit till det stadiet jag med...

2007-11-02 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0