Don't want to...

Sitter & pillrar med omöjliga ArcGIS kartor & gruvar mig inför kvällens middag. Ser verkligen inte fram emot den. Rob & K kom nämligen förbi mitt kontor tidigare idag för att höra om jag ville hänga med ut på lunch (hade dock förståndigt nog kilat iväg ca en kvart innan & köpt upp mig på tonfiskbagel & chai latte) & om blickar hade kunnat döda... No. More. Blogg.

Så, nu måste jag alltså sitta här i cirka 1.5 h till för att sedan gå iväg & äta middag med en person som nog helst hade sett att Vik & jag hade drattat ned för ett stup. Min plan är att beställa ngt som går fort fort, sleva i mig det hela i ubertempo & sedan ursäkta mig med att jag har huvudvärk/tre miljoner saker att göra/vaka vid en avlägsen släktings sjukbädd - vad som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0