Ehhhehe... mean.

Från första stund jag såg K så har jag tyckt att hon liknar ngn som jag känner. Jag har funderat & klurat på vem det kan vara & nu så slog det mig! Hon ser ut som en kort transversion av en person som har figurerat i kommentarsfältet har i bloggen lite av & till. Så, nu har jag ny energi inför middagen! Måste naturligtvis ta ett kort på henne & sedan göra ett jämförande litet bildspel! Själv anser jag att det är klockrent men vi får se vad ni tycker när jag återkommer!

So long!


Kommentarer
Postat av: brother

http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974

Ljug inte om poängen! Jag kom till level 11 och hade 500 poäng för lite för level 12

2007-11-23 @ 15:26:39
Postat av: brother

final score: 532,279
final level: 12

2007-11-23 @ 16:11:42
Postat av: Ida

What? Vad ska jag gora? Far bara ett litet halkors & nar jag klickar pa skarmen dyker det upp en vimpel & en nedrakning, that's it...

2007-11-24 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0