Energy from...

Tror att dagens energi kommer från min supertrevliga 'middagsdejt' med Viktoria igår. Trots min stackars mun pratade vi non stop från kl sju till halv ett på natten! Var så roligt & jag skrattade så att tårarna rann & käkarna värkte än mer! :) I helgen drar vi & Rob till Montreal, ser fram emot det supermkt! Alla säger att Montreal är som ett litet, nordamerikanskt Europa. Vi får se om det stammer el ej, har mina tvivel... I vilket fall, ska bli kul med en liten weekend roadtrip!

Suck, det är becksvart ute & jag borde hämta ut mitt paket idag... Men näää, jag tror att jag travar hem & dricker te med tända ljus (kakaodoft) istället. Känner att jag har ett stort uppdämt mysbehov inom mig som inte kommer att bli tillfredsställt av en promenad på ytterligare en sex, sju kvarter.

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra, du börjar komma igen. Ha en trevlig helg i Montreal!

2007-11-09 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0