Homesickness, major...

Ibland är man ju dummare än vad som är lovligt. Sedan jag flyttat hit har jag inte använt min MP3 en enda gång eftersom det hela tiden händer saker när jag är ute & går. Finns så mkt att titta på, så många roliga människor att prata med & så mkt fart & energi att jag klarat mig helt utan den. Men imorse så rotade jag fram den av ngn märklig annledning. Nu sitter jag här & lyssnar på Basehunter (...) & har major hemlängtan. FRUKTANSVART! Längtar till hysteriskt fnitter med Josefin över en bag in box, att dissa folk med Magnus, chockeras av nya fulpoängserövringar :), shoppingrundor under svensk icke MartaStuartifierad julpynt, minnen från förr (jo Sandra, potatishistorien roar mig faktiskt fortfarande) & kramar från folk jag älskar! & så längtar jag ngt hysteriskt efter att gå ut på 'riktigt' i Lund med allt vad det innebär. Vill vara tokig & galen & ha roligt, roligt, roligt till ABBA & inte till jävla hipp hopp. 

Oh satan i gatan, ny blev det byte till Cara Mia... Måste försöka undvika Le Sport, kommer den upp vet man aldrig vad som händer...


Kommentarer
Postat av: brother

Det är som i ett julkort här hemma i Lycksele. Snön ligger tjock över björkgrenarna som böjer sig som i ett valv över gångstigarna. Välkommen hem till jul! (ma)

2007-11-15 @ 20:09:45
Postat av: Ida

Uhhuhu! Vill vara dar nu! Eller, egentligen vill jag vara bade dar & har. Alskar Kanada men det hade varit skont att kunna aka hem bara pa nagra timmar & slippa maratonziczacresa...

2007-11-15 @ 20:31:32
Postat av: Jo

Saknar dig galet mkt också! Snart är du här! Har inte kunnat läsa bloggen på typ en vecka, har varit upptagen (har engagerat mig, äntligen :)) och varit bakis :) Men nu uppdaterar jag mig.
Ses om bara några veckor! Jeeij!

2007-11-20 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0