I feel horrible...

Usch. Känner mig hemsk, hemsk! Igår satt jag & svor över ArcGIS i datorsalen när Remo kom in. Kastade mig i princip över honom (han är ju egentligen ingengör) & bönföll honom att visa mig hur man importerar data till den onskefulla ArcCatalog. Remo fiplade runt lite, förklarade att han var tvungen att möta upp Matt för ett parti squash & gick. Moi satt ensam kvar & försökte fixa det hela tills jag gav upp & återgick till vad jag är kapabel till att göra, läsa artiklar... Har nu precis fått ett mail från Remo med min karta, fix & färdig! Han laddade uppenbarligen över min data & satte sig sedan & fixade in alla 180 plottar över coccolithophorer i den södra hemisfären... Känner mig nu som en liten urinnevånare gör när de inser att den vite mannen räddat deras liv. Enorm tacksamhetsskulld. Not good at all... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0