Kläder efter...

väder var min princip i morse & nu kan jag gotta mig riktigt eftersom den första snön kom idag! Visserligen bara ett par flingor men de gjorde mig iaf på lite bättre humör. Det riktigt klack till i hjärtat på mig när jag såg de första flingorna virvla ned! 24 going on 5... :)

image166

Topp - Marwin
Kofta - Mango
Jeans - Monki
Väska - Mulberry, Bayswater

Tyvärr kommer inte örhängerna från ngt flashigt märke som börjar på M men de är galet, tokiga små glittrande jordgubbar som jag älskar & som alltid får mig att le!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skit snygg väska

2007-11-07 @ 20:00:08
URL: http://mariarogemyr.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Den hamnar laskigt hogt pa min lista over saker som jag alskar! :)

2007-11-07 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0