Line up...

Dreamers, stället som vi åt på var förövrigt löjligt populärt. Har aldrig tidigare stått i kö för brunch! Anyway, här är vi iaf; jag, Rob, Michelle & Matt (som vi bodde hos). Matt & Michele är helt galet underhållande, att tillbringa en helg tillsammans med dem är som att bo tillsammans med seriefigurer. Skrattade så mkt åt deras inbördes sätt att kommunicera att jag fick kramp! Dessutom låter deras katt Miko (gigantisk, svart hankatt) ungefär som en liten pipleksak. Mkt roligt!

image174

På bilden kan ni även se Matt & Michelles 'poppys' som ALLA här går runt med för att hedra & minnas stupade soldater (Remembrance Day). Jag letade efter en som en tok tills i fredags då vi var ute & tog en jobböl & jag ledset sa att jag gett upp - Matt (the hoe) plockade av sig sin & gav den till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0