Made by Dior...

Hade ju förövrigt min lilla make up appointment i lördags. Det var en... intressant upplevelse. Min make up kille kom från Italien & var inte riktigt helt strait om man säger så. Hans första kommentar var 'Oh!!!! I loooove your skirt! Is it silk? Can I touch it?!'. Sedan föll jag ngt i hans aktning eftersom jag inte hade någon aning om vad det var för material... Hämtade dock snabbt upp det genom att jag kunde disskutera de nordiska prinsessornas klädstil. Håvade dessutom in en bunt extrapoäng genom att vara den första svenska han sminkat & när jag förkunnade att min dramatiska ögonmakeup (grön & blå, snyggt men lite för extremt...) förtjänade ett par högklackade skor (inte loafers) & drog upp ett par pumps ur väskan trodde jag att han skulle adoptera mig på fläcken "You are devine!!! Promise me to never go to Italy darling, you would not be safe there! You'll have to stay here forever!'. Köpte upp mig på ny rouge (kallt rosa pga vinter i antågande), flytande eyeliner & Diors Addict 157 & tog ett tårfyllt farväl av min nya bästa vän. 

Arrivederci!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0