Moi is back!

Tillbaka på hemmaplan! Blev avsläppt kring tretiden i natt så idag är jag sleppy, sleppy. Resan var i vilket fall supertrevlig. Hade jättekul tillsammans med Rob & Vicky & vi refererar numera till oss själva som de tre musketörerna. Jag fick välja först & valde Portos (bakgrunden till detta är att mitt ex en gång sa att jag liknade Gerard Depardieu...). :)

Mitt shoppingmission lyckades jag väl inte riktigt med men det spelar inte så stor roll för jag hade roligare än jag haft på länge! Anyway, jag lyckades iaf få med mig detta hem; 

image169

Medeltidsinspirerad långklänning med snörning framtill & baktill. Oki, inte jättenödvändigt kanske men jag älskar den & planerar att ha på mig den på en bal som jag & Rob ska gå på i Februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0