Mr Toronto Leather...

Efter min trettioandra ledsna lilla suck igår tittade Vik på mig & sa 'Ok, we'll have to chock you out from it. Tomorrow we'll go somewhere crazy just to make you laugh again! Oki?'. 

Har nu precis fått ett mail där det står "Got tickets, rent a outfit' med denna länk http://www.mrlt.com/ 

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Fast jag tror att jag kommer att ha sjukt kul - skönhetstävling mellan ett gäng läderklädda biffiga gaykillar låter absolut helt vansinnigt! :) So, I will go. Nu återstår bara frågan vad man ska ha på sig... Finns en liten 'maskeradbutik' bara ett stenkast från var jag bor så jag tar en sväng förbi där på vägen hem. Förslag?  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej tjejen,
läste på länken om Mrlt och hjälp, du kommer ha sjukt roligt. Jag önskar jag kunde följa med! Jag läste lite på deras eventsida och se till att inte missa nästa gång dom har en sådan här tillställning http://www.mrlt.com/mlt_events/images/tightywhitey-big.jpg . Stora kramar på dig!

2007-11-25 @ 04:31:25
Postat av: mamma

Vad sägs om att klä sig till Lucia, snart ett aktuellt svenskt fenomen!

2007-11-25 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0