Overcoming my fears/Viks birthday

Eller nästan, typ. Tillbringade Viktorias födelsedag i tisdags på en klättrarklubb (med efterföljande pizzafrossa!)...

Hur gick det då? Well, höjder kommer nog aldrig att bli ngt som jag känner mig helt bekväm med men det gick betydligt bättre att klättra än vad jag trott. 11.5 m rakt upp med diverse utskjutande partier & karbinhakar som skulle hakas upp & hakas igen - enorm bedrift för en person som de facto freakat ur när hon stått uppe på en diskbänk...  Kände mig mkt stolt om än lite lätt skakig efteråt! 

So, I'm going back! & inte enbart för att klättrarkillar är mkt trevliga att titta på... :)

image186image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0