Småruggigt...

väder idag & noll tid så jag drog förbi Starbucks & plockade upp en chai tea latte (min absoluta favorit, skulle kunna dricka hur mkt som helst av det) & köpte upp mig på en varm, pumpernickelbagel med tonfiskröra. Kanske inte världens mest spännande el nyttigaste lunch men what the f. det var vad jag ville ha idag... Har tillbringat morgonen med att gå igenom etthudrasjuttiotre olika sätt att skriva om meningar tillsammans med min skrivkurs, boring. Hade liksom trott att folk åtminstonne skulle kunna prata engelska eftersom kursen är avancerad...  Så här går konversationen under större delen av de två timmar jag måste tilbringa där.

'Eeeeh, Raquel? Noun? What, eeeeh... Do to sentence?
R - I don't really get your question, do you want to know why you have to use nouns?'
'Uuuuuum, don't understand question. What mean, what noun, you ask me?'
R - Okay, let's go back to chapter three then... Again.

Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm,det verkade lite tråkigt det. 173 sätt... ha en mysig kväll! =)

2007-11-26 @ 20:26:59
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, fast har ar det tidig eftermiddag! & jo, det ar lite latt trist, borjar tanka pa allt mojligt annat istallet, vilket ju inte riktigt ar tanken med sjalva kursen!

2007-11-26 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0