Talking to much!

Uh, jag ar så trött! Viktoria plockade upp mig vid halvsjutiden igår & vi åkte hem till henne & åt middag & tittade på film (300 - sjukt mkt muskler). Sedan var tanken att jag skulle åka hem men vi pratade & pratade & pratade, så när vi tillslut tittade på klockan så var den halv fem på morgonen... Så jag sov över där & Vicky skjutsade hem mig vid elvasnåret = moi känner sig lite lätt mosig. Men, men, det är fredag så det gör inte så himla mkt. Fredagar är rätt laid back här om man säger så... :)

Planerna för helgen är:

-Shopping, har spanat in ett par vintagebutiker i mitt område så jag ska försöka beta av åtminstonne ett par stycken
- Fest på lördag & 'vimmel' på en bar (vars ägare Viktoria känner) på söndag.

Kommentarer
Postat av: brother

300 är en grym film, och på tal om 300 är mitt smeknamn Leonidas efter att jag, passande nog, åt 300 läckerol vid ett och samma tillfälle!

och ja, det var laxerande

2007-11-16 @ 19:41:14
Postat av: brother

Ironi på rubriken!!

2007-11-16 @ 19:43:48
Postat av: Ida

Iiiiik! 300 st?! Samma smak el olika typer? & hur kande du dig i munnen efterat?

2007-11-16 @ 20:02:58
Postat av: brother

det började med kaktus och sen när vi tömt alla paket bytte vi till salmiak. Jag blev sponsar av alla vänner för dom trodde inte de var möjligt! Guess who showed them alright! sen att min käke och tarm (& anus) var ömnt i tre dagar var värt det.

2007-11-16 @ 21:22:07
Postat av: Ida

Ahhaha!
Oh my God! Hur lang tid tog det? Hade du en tidsgrans?

2007-11-17 @ 02:04:40
Postat av: Ida

& hur kommer man pa tanken over huvud taget? Nej vanta, Adam?

2007-11-17 @ 02:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0