Visst kan jag...

laga mat! Eller, vad tycker ni som ngn gang har ätit ngt jag lagat? Sure, jag har misslyckats fatalt ett par gånger men på det stora hela tycker jag att jag är helt ok... Anledningen till min fråga är att institutionen har sin julfest & 'potluck' nästa vecka = alla måste ta med sig en maträtt. Diskuterade detta med Rob över lunchen:

R - I will bring haggis, and don't do that with your face! It's NOT that bad! Stop it! You will get wrinkles! Aouh! Don't kick me!

...

Moi - I will bring meatballs, I have a feeling that anything else would be a disappointment.
R - So we'll have go out to IKEA then?
Moi - What do you mean? I'm perfectly capable of making my own meatballs, thank you very much!
R - Uhuum, I believe you when I see it...
Moi - WHAT! Just because I newer cooked when you have been around doesn't mean that I can't cook!
R - Oki... So, when will I experience this treat then? Do I have to wait to 2062 or do I just have to fall down El Capitan and break all my bones so that I'm not physically capable of cooking my own food?
Moi - No, there is a perfectly suited staircase just eight foots away...


Kommentarer
Postat av: Jo

Hmmm, han har inte riktigt fattat varför din blogg heter Ms Bree... =)
P.S Du är riktigt bra på att laga mat =)

2007-12-01 @ 21:00:28
Postat av: Ida

TACK! Bara for att han ar sa dum vagrar jag att laga mat at honom! Vart nuvarande arrangemang ar att han lagar & jag hackar. Sedan ar tanken ocksa att jag ska diska men vanligtvis brukar jag kunna forhandla mig fram till en forlikning! :)

2007-12-01 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0