Warm!

Tjoho! Idag är det 16 grader varmt ute, knallblå himmel & gyllende höstsol! Jag som gått runt & mumlat ledset de senaste dagarna över regn & blåst blev närmast hög när jag klev ut på trappen imorse. Idag är planen att fixa lite bilder med Illustrator & sedan blir det workshop med Vicky & Rob. Ställer mig mkt tveksam till det hela eftersom den handlar om hur man knyter rep = Viktoria & Rob vill att jag ska lära mig detta så att jag kan hänga med dem & klättra. Har försökt förklara att jag knappt klarar av att klättra upp på diskbänksnivåhöjd men det har inte riktigt gått hem. Så därför blir det workshop ikväll & nästa vecka ska jag testa vad jag går för på klatterväggen. Moi bävar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0