What I need...

Har insett att helgens lilla tripp till Montreal blir mitt enda lilla andrum då jag har tid att shoppa på riktigt. Lunchkonversationen med Rob idag:

I - I need boots, we'll have to find boots for me.
R - What kind of boots?
I - Riding boots, black leather ones. And high heels of course.
R - And a whip?
I - You wish.
...
I - So what do you want to buy.
R - Idaaah, honestly do you see me as a shopping guy? No, we'll do what you want to do.
I - Anything that I want to do?
R - Eeeh, that depends... I might sell my soul now, but kind of...
I - Manicure and pedicure! You will look so pretty with cotton between your toes!
R - Your evil, no there are certain limits.

Anyway, detta måste inhandlas:

1. Ridstövlar, höga & raka i skaftet & med hög klack
2. Nya svarta skinnhandskar
3. Pretty pyjamas
4. Vinterjacka, helst en blå
5. Varma halsdukar 
6. Bruna, fodrade stövlar med låg klack

  

Kommentarer
Postat av: brother

idaaah, i jul får de faktiskt bli mindre presenter, jag har en ekonomisk svacka efter Cat Empire (de kommer bilder!) för jag betalade allt själv. Tyvärr, men så är det, jag kan inte trolla pengar ur röven... Alltså, de är inge skämt nu.

2007-11-10 @ 00:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0