Why!

Hulk, yl & gråt! Mooooi hatar sig själv! Dagen började bra med att jag glatt läste igenom en bunt artiklar, tog en skön dusch & pillrade i mig en massa yoghurt, avokado & sisådar en fem koppar te. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Blev akut uttråkad & kände att jag behovde göra ngt annorlunda, vad som helst! Men istället för att dra ut & hitta på ngt så bestämde sig retardo Ida för att klippa lugg... Bara liiite, men så blev det ojämt, & annu lite mera ojämt &... Nu känner jag mig ungefär så som Mi Farrow måste ha känt sig ngn gång på 70-talet. Oh, FUCK...  

image185
Before, when I still was cute...
Kofta - Mango
Klänning - Gina Tricot
Strumpbyxor - grafitgrå, ribbstickade
Väska - Mulberry, Bayswater
Orhängen - Apgamla, från Ylle & Mandel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0