Det är tisdag...

& min vecka är redan helt uppbokad. Hur hände det egentligen? Usch, får nästan lite panik över allt som måste göras & allt som inte kommer att göras pga att jag redan lovat bort mig... An så länge ser veckan ut så här:

Onsdag: Swap-shop med Laura, handledarmöte, "faculty reception' med gratis vin & tilltugg i klubbhuset - fancy outfit krävs...
Torsdag: Viktig presentation, IKEA (!) med Jenny, O'Grady's med Megha & diverse okänt folk
Fredag: 'Hemlig shoppingrunda', fotboll (fast jag tänker bara titta på) utanför universitetshuset, filmkväll med Megha & hennes vänner 
Lördag: Utflykt till Toronto Islands (obligatoriskt turistmål som vi båda missat på ngt vänster) med Remo
Söndag: Gå på utställning med Rob 

Japp, det blir till att jobba sena kvällar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0