Igår...

investerade jag förövrigt i denna lilla burk med handkräm. Min filosofi är ju som tidigare nämnts att allt som innehåller honung är bra men jag anser att bivax också hör hemma i kategorin mirakelmedel. Banankomponenten är jag dock lite mer tveksam till (speciellt eftersom bananen på locket är ngt helt vansinnigt eh... malplacerad). Anyway, I love Burt's Bees produkter så jag tror att jag kommer att vänja mig vid den lätta banandoften så småningom. Köpte även på mig en annan handkräm (på pump) som jag har hemma i badrummet med doften zucchiniblomma & tryffel, himmelsk. Sedan blev det en tub med ansiktsmask också, provade den igår & fnittrade hysteriskt över min egen fulhet. Ska försöka övertala Megha att lägga en med mig senare i veckan så att jag kan dokumentera det!   

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0