Liten paus...

för att lägga upp dagens outfit. Måste verkligen ta mig iväg & köpa lite kläder snart! Som det är nu travar jag bara fram & tillbaka på Bloor & Spadina (kan alla affärer som min högra hand) el så bär det av till Chinatown. Men i Chinatown kan man ju bara fetglömma att köpa ngt annat än mat eftersom alla människor = alla kläder där endast finns i yttepyttiga miniatyrstorlekar. Jag menar, när moi i sisådar 6 fall av 10 är längre än de män jag passerar så ger det en vag hint om hur dimuntiva storlekarna i affärerna de facto är. Sure, om man går på konceptet mammakläder så kanske...

image144

Topp - HM
Jeans - Monki
Väska - Banana Republic
Orhängen - sötvattenspärlor inhandlade på flygplatsen i Singapore
Armband - farmors, ett med en pärla & små stenar + hennes guldklocka (fast jag har aldrig kommit mig för att byta batteri sedan den stannade för ett tag sedan så ngt direkt syfte tjänar den ju inte...) 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag bara ÄLSKAR din väska från Banana Republic! Riktigt avundsjuk :)

2008-01-21 @ 22:45:32
URL: http://missjenni.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, det var ett sant 'karlek vid forsta ogonkastet' ogonblick nar jag sag den forsta gangen! :)

2008-01-21 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0