Men man lär sig alltid...

något fran alla situationer & jag som gått runt & funderat ett tag på hur jag ska tackla ett visst dilemma har nu fått ett svar på det hela. Något abrupt förvisso men jag behöver i varje fall inte tänka mer på detta. Viktigaste lärdommen som jag dragit efter gårdagen:

Mina instinkter är rätt bra, ska nu bara kraffsa ned detta på en postitlapp & klistra fast den på pannan som en subtil påminnelse. 

Andra saker som jag ska ha i åtanke; lyssna på Vivi, lyssna på Rob. Nope, nu ska jag äta avokado & sedan tänker jag ge mig ut på jakt efter en vintage klänning, följt av en rask promenad hem i krispigt höstväder. Väl hemma ser planen ut enligt följande - power nap, lyssna på ABBA, lägga ansiktsmask & äta sushi (el ngt annat som jag älskar) innan jag & Megha drar på födelsedagsfest!  


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0