Minikupp...

Oki, jag vet, det är ingen T-shirt men budskapet gick ändå fram - Ida is Ida is Ida! Spec. som jag var sen & valde att ta en taxi till O'Gordy's. Tydligen så går riktiga geologer över allt eftersom alla verkade helt förundrade över att jag de facto anlände i en bil... Anyway, kul var det så det blev inte så många kort, 2 närmare bestämt innan jag helt la fotoplanerna på hyllan. Men Laura fotade som en tok så hon ska skicka mig lite kort senare = om ni har tur får ni se en gruppbild! 

image121

Moi (som snarast måste ge sig ut på underklädes shopping...), Laura & Jenny. Mitt hår var förövrigt lockigt när jag lämnade huset, förbannat vare att jag alltid bosatter mig på blåsiga platser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0