Nej det blev ingen...

tur till Chinatown/kinastad ;) igår. Insåg att jag glömt att deponera min check som jag fått för ca en månad sedan & att det var rätt akut att lösa in den. Eftersom banksystemet här i Kanada är lite eget så var jag tvungen att gå till 'mitt' bankkontor = totalt fel riktning. Så, istället för att botanisera bland möbler, torkad frukt (gör vad som helst för torkad kiwi) & allsköns mysko/shinny/tiny petite stuff fick jag vackert trava iväg till banken. Jiejj. Inte ens fastän jag försökte lyckades jag få med mig ngt fab & uppmuntrande hem. Gårdagens inköp: yoghurt, 2l mjölk (för 40 kr...), 3 avokados & The Sweetest Dream av Doris Lessing. Som sagt, långt ifrån exalterande...  

Kommentarer
Postat av: brother

Kör en update på lessings bok havvägs elr nått will you? Vill se om det är något värt en slant

2007-10-12 @ 21:12:50
Postat av: Ida

Oh, sa du nar ocksa en intellektuell onskan! :) Sure, utvardering kommer senare!

2007-10-12 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0