Oh thank Lord!

Jag är inte totalt dum i huvudet! Sedan igår har jag slitit mitt hår över de labbar Charly gett mig att rätta & kring halv ett snåret idag var jag beredd att kasta in handuken, packa mitt pick & pack & vända tillbaka hem i skam. Det var så sjukt svårt! Charly hade försett mig med en kluddig liten lapp där han krafsat ned poäng & lite vaga lösningar & så sitter man där med en tjock lunta labbar som handlar om halveringstider (kurvor, ekvationer...) & ska förska vara rättvis! Anyway, tillslut lyckades jag tåta ihop ngt som inte var helt fruktansvärt (förhoppningsvis) & makade mig motvilligt ned till Charly, som... bad om ursäkt för att han gett mig en alldeles för svår uppgift! Det hade nämligen kommit in en sen labb som han kastat ett getöga på & insett att han gett way för vaga instruktioner. PUST! Jag kan stanna!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra gjort av dig. Är Charly din handledare?

2007-10-12 @ 18:49:25
Postat av: Ida

Nej han ar den larare som jag TA:ar för, mina handledare heter Jörg & Martin

2007-10-12 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0