Stupid Rob!

Rob kom & hämtade upp mig för lunch kring halv ett tiden idag & vi knatade iväg upp till Bloor där jag åt supergod kyckligcurry med mangosallad. Efter att jag ätit så att magen stod i fyra hörn drog vi vidare bort till 'min' lilla matbutik där Rob plockade upp en gigantisk pumpa. Hade så roligt åt honom när han tvingade kånka den hela vägen tillbaka & pikade honom med små kommentarer i stil med 'Well Rob, carrying it on you shoulder like that is probably not the best way to do it. I think that you should let your hair out, put it on your head and work your hips and you will look just like a native woman. An albino one that is.'  Naturligtvis fick jag betala för detta... Väl tillbaka bad jag honom dumt nog att ta ett kort på mig & pumpan & han valde att ta en hel serie med kort när jag sätter på mig läppglans/freakar för att han gör det. Det här är det bästa av de korten...

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0