Thanksgiving...

suger. Det tycker iaf Megha & jag. En helt ledig dag då man skulle kunna göra hur mkt kul som helst men ALLT är stängt. & då menar jag verkligen allt. Dessvärre kom vi inte på det förrän igår vid halv tolv = tokkuta till närmaste mataffär för att bunkra. Eller bunkra & bunkra, jag ville köpa yoghurt & äpplen & Megha ville ha Nutella men om man hade rätat ut kön i affären så hade den nog sträckt sig typ tre kvarts varv kring jorden. Funderade ett tag på om det gått ut ngn slags allmän varning om anfallande aliens/kommunister eftersom folk i princip dignade där de stod men så var icke fallet... Anyway, nu sitter vi här & arbetar, sunkiga & flottiga & allmänt trötta på allt. Jag har på mig min tröja ut & in eftersom 'frankly, who cares' & Megha har virat in sig en gigantisk, hiskelig lila fleesetröja. Planerar dock att göra ett litet ryck om en 45 min eller så & knata upp & tvätta håret för att sedan ta en tur till institutionen. Vi får se, just nu vill jag mest bara knöla i mig morotsstavar & spela patians på datorn...  

Kommentarer
Postat av: brother

Du, megha och Martin Kellerman

2007-10-09 @ 18:50:02
Postat av: Ida

Men tack, skont att hora att vi inte ar de enda i hela universum som delar denna asikt!

2007-10-09 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0