Aldrig har jag varit...

så glad över att jag inte har ngt körkort som jag är nu! Anledningen till detta är
att jag TAar for en av lärarna på institutionen & han ville att jag skulle köra en av de två bilar som han bokat till gårdagens exkursion för den klass som tilldelats moi. Hade varit lite jobbigt att tvingas köra i trafiken som är här... Ist fick jag följa med som kartläsare åt Remo (som TAar en av Charly andra klasser). Det gick väl sådär, gårdagens mest upprepade fras var 'men om du vrider på kartan sa kommer du snart att veta precis vart vi är'... Anyway, det var en mkt solig (blev lite brun!) & trevlig exkursion (de som är intresserade kan ta en titt på konglomeratet nedanför).

image92

Lite jobbigt var det dock att vi kom hem vid 8 på kvällen (inte 4 som Charly planerat). Både jag & Remo höll på att dö av hunger den sista timmen. Gick & åt mexikanskt så fort vi kom fram, så så gott!


Kommentarer
Postat av: sQ

Ooooh, fint!
Ps. "We are spiritual beings having a human experience."

2007-09-25 @ 15:10:37
Postat av: Ida

Och det ska jag ta till mig som min nya ledstjarna i livet!

2007-09-25 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0