Alltså...

detta stället är ju faktiskt värre än geologen hemma! Det är definitivt värre än dansvärlden & i samma division som konståkningsvärlden! Alla är ihop med alla! Av de fem förhållanden som jag känner till so far är fyra 'geopar'! Oki, jag vet att jag inte ska säga så mkt men det här slår faktiskt allt jag tidigare stöt på! Senast i raden av förhållanden som jag upptäckt är att min handledare är gift med en annan geolog. När jag fick höra det kunde jag inte riktigt hålla tyst så jag log & sa ngt i stil med 'Jasså ännu ett geologpar'. Han tittar på mig & säger 'Well isn't that normal? Have you never been dating another geologist?'. Så vad har vi nu lärt oss av detta? Tala är silver, tiga är guld.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0