Dagens inkop...

eller gardagens om man ska vara nograknad. Supersot skjort/forkladesklanning i 100% bomull med fickor i sidan (syns ej, demonstrerar nar jag har pa mig den). Kommer att fungera super med brett laderskarp & hoga klackar nu nar det ar sommar & till vintern tanker jag ha den med tjocka strumbyxor (marinbla), halvgrova bruna stovlar & brun stickad kofta. Tror att det blir fab, behover bara hitta stovlarna & koftan forst... Det enda lite jobbiga med klanningen ar att jag kopte den pa HM, kanns lite pinsamt att ha akt over atlanten bara for att sen trava in pa en affar som jag lika garna hade kunnat ga pa hemma i Sverige. Skyller dock pa att jag enbart gick in for att kopa en deo (fanns inte) & att denna hangde precis (naja) framfor nasan pa mig. En positiv sak dock! Ar lite nyfiken pa hur prisvart Kanada ar sa om ni ser denna klanning hemma sa far ni garna tala om vad den kostade!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0