Det sa klick...

nar jag sag denna klanningen. Vanligtvis brukar jag vara lite kinkig med plagg som inte gar att tvatta 'normalt' men i det har fallet valde jag att ignorera det lite trista materialvalet & slog till iaf. Nar man har pa sig den blir urringningen lite mer fyrkantig an vad den ser ut pa bilden, vilket jag gillar. Ska ha den till vintern med ribbade strumpbyxor & ett par natta stovlar med hog klack i ridstovelmodell. I detta fallet funkar inte grova stovlar, blir for mkt folklore over det hela, man ska aldrig kora en stil till den punkten att man ser utkladd ut... Nope, det galler att balansera & moi vill inte se ut som en kosack.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0