Dirty european?

Jag har till min förvåning insett att europeer betraktas som lite småäckliga här borta i väst. Visst, jag hade insett redan innan att de inte tror att vi tar bort oönskat kroppshår (här kan man vaxa överarmar, kinder, över- & underläpp) men aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att de tyckte att vi var så vansinnigt ohygieniska. Idag läste jag en artikel i Marie Clair (ta en titt på videon), enligt denna tvättar europeiska kvinnor aldrig håret, de röker & rakar inte bort ngt hår över huvud taget. Vi använder heller aldrig produkter som får oss att se fräsha ut, typ rouge & concealer & hårborstar pfffu, no way.

Kommentarer
Postat av: sQ

Ehm, dags för lite självinsikt borta i amerika kanske? Men det har ju varit dags länge, på många områden...

2007-09-15 @ 12:02:59
Postat av: mamma

Du Milde!Hur skall du kunna tala om att du är en europe? Fast här i Sverige trodde de flesta att du kom från Östermalm - Stholm. Det kanske löser sig om du åter folk avgöra var dina rötter finns. Avvakta.

2007-09-15 @ 18:55:55
Postat av: Ida

SQ: Jo hoppas kan man ju.
Ma: Eh, jag ser nog ratt skandinavisk ut & jag klar mig ocksa ratt eurochickt...

2007-09-15 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0