Fest!

Ikväll ska jag på fest med två av mina 'kollegor', Matt & Jenny (bild kommer senare). Båda kommer från Kanada & de delar kontor på våningen ovanför mig. Detta arrangemang är väl kanske inte jättelyckat eftersom Jenny är rätt pryd av sig & Matt, eh är Matt... För tillfället är hans mål & mening med livet att försöka chocka Jenny så ofta han bara kan. Detta lyckas han mkt bra med. Igår, när vi gjorde upp planerna för kvällen, frågade jag vad man skulle ha på sig på festen (den är på Matts feternity). Matt häver då ut sig (tittandes på den intet ont anandes öldrickande Jenny) 'that depends if you want to get laid or not'. Resultat, Jenny sätter ölen i näsan & Matt vrider sig av återhållet skratt i stolen.

Svaret på klädproblemet (eftersom jag förklarade att detta inte var mitt mål) 'well put on something sweet then'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0